Söndag, 3 maj.

Hellu!
Söndag idag, solen skiner och det är kvaft ute. Men inte så att man kan ligga och sola tror jag. Eller iofs har jag inte provat det men... :D Johan tog halv12 bussen hem, för att umgås med en kompis ifrån hans gymnasiumklass.

Har precis varit ute på en promenad med Atrox, prövade lite lydnad på honom. Gick jättebra faktiskt. :D Det var nämligen så att innan jag gick ut satt jag och tittade på "Hundcoachen" ett program på kanal 4+. Läste därefter lite på den hemsidan som är till programmet och tänkte; nu ska jag pröva lite på Atrox. :P Och som sagt, det gick jättebra. Ta det lite lugnt i början och sen pröva samma sak när man möter folk med eller utan hundar för att lära honom att inte bli så uppjagad som kan blir annars. :):)
Ha det bra, kramar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback