Söndag, 31 maj.

Hej!
Vilken underbar helg det har varit va? :D Sol, sol och sol!! Sånt älskar vi! :)
Åkte ju i fredags till Johan i Märsta, varmt på buss och tåg inkl. mycket folk. Men jag kom fram till slut efter att tåget var försenat i 15 min, hann som tur var med bussen vid stationen så slapp vänta 15 min på nästa. :)

Resten utav fredagen
var lugn och fin, gick upp till ICA en stund efter att jag kommit fram. Köpte lite gottis, som läsk och glass. :):) Pannkakor blev middagen som var serverad när vi kom tillbaka. :) Resten utav kvällen var lugn, tittade på tv osv.

Lördagen
Skulle egentligen ha varit ner till planen och tittat på Johans match, men eftersom han inte tränat någonting i veckan fick han inte spela så vi var hemma hela dagen och tog det lugnt som vem som helst. :) Jag solade lite grann, johan och hans bror tittade på några avsnitt utav 24 som jag också tittade på när solen blev för varm. :P Gick sen på eftermiddagen upp till ICA för att köpa middagen då Johans föräldrar var på solvalla. :) Köpte med oss potatissallad, flintastek och rostbiffsskivor till mig eftersom flintastek är lite för segt att äta fortfarande. Tittade sen på CSI; Miami och "Undergången", klockan han bli 1.00 innan vi kom i säng.

Söndag
Gick inte upp fören efter 12.00. skönt med några timmars sömn eftersom det blev sent kvällen innan. :) Käkade frukost ute på altanen i värmen. :) Johan hjälpte sin pappa att fixa till deras nya brevlåda. :) Blev jättefint faktiskt, vinröd blev den. :) Sen tog jag halv4 bussen hemmåt, trodde jag skulle missa bussen ut till ön men hann precis då den var sen. :P Och nu sitter jag här framför datorn och chillar. :)
Hoppas er helg har varit bra. :)
Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback