Tisdag, 26 maj.

Hejsan!
Solen skiner idag också, den är till och med starkare än igår och vad jag har hört skulle det bli sämre väder på eftermiddag men klockan tickar fram emot 16.00 och inte dåligare väder änså länge. :D Hoppas detta kan hålla i sig nu! Vill verkligen ha sommarvärmen nu. :D

Annars så snosade jag till kl.14.00. :D Och sen dess har jag suttit på altanen i bikini och pressat. :D Framsteg börjar komma nu. :D Behöver bara fixa sånna där poolstolar så att jag kan pressa ryggen också. ;) Så ICA MAXI i helgen, mamma? ;) Nu ska jag ut och pressa lite till, men först lite apelsinsaft så att jag inte torkar ut i solen. :D

Resten utav dagen är inte planerad, men ska som sagt pressa så länge det är sol. :D Och sen en promenad med hunden. Och därefter får den som lever se. ;)
Hur ser er tisdag ut? :)
Kramar



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* PETRA AKA SHORTY

snygg design du har =)

2009-05-26 @ 16:19:22 | http://pey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback