Torsdag, 28 maj.

Goddagens!
Tråkigt väder idag. :( Solen tittade fram förut när jag var ute med hunden men den verkade inte vilja komma fram helt, tyvärr. :( Vill kunna ligga på altanen i bikini och pressa ju. Har hört att den ska komma fram till helgen iaf och att det ska bli uppåt 30 grader i solen så får hoppas på det iaf. :D

Vaknade vid 12 idag också, tog en promenad med hunden efter frukosten. :) Har sedan dess fixat till några bilder jag haft som är grymt vackra som kommer att läggas upp här var efter jag känner för det. :) Hoppas ni gillar några utav dem. Och alla är tagna utav mig så sno dem inte, tack. :)

Resten utav dagen är oplanerad ännu
, funderar på att duscha och sen fixa naglarna + packa inför imorn. Fredag vet ni, så jag åker till Johan någon gång på eftermiddagen och kommer hem söndag igen. :) Han har match på lördagen så hoppas det är fint väder som det är lovat. :)
Hur ser er dag + helg ut? :)
Kramar



bild tagen utav mig



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

30 grader?! :O

2009-05-28 @ 16:49:16 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback