Lördag, 3 oktober.

Hösten är här nu.. Jag gillar inte riktigt hösten med dess kyla och mörker...
Så lite ändring i designen har blivit gjord,
(tryck F5 ifall ni inte ser någon ändring) la istället för massa små bilder till den fina höstbilden på en utav våra många björkar på tomten vars blad börjar skifta färg nu till hösten. :) Kände att lite höstkänslor kunde få spegla av sig lite på bloggdesignen ett tag nu, iaf tills jag tar några bättre höstbilder får denna duga.

Har varit på Ingarö idag
, min lillebror hade match. Eller han fick spela med Herrlaget, vilket dock blev en förlust på 1-4 men min lillebror var jätteduktig iaf. :)) Vi tog en sväng in på ICA Kvantum på vägen hem och vi köpte även med oss taimat hem. Resten utav kvällen blir lugn och likaså morgondagen.
Nä, tillbaka till tv när "The Dark Knight" visas just nu. :)
Ha det bäst, kraam ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

tjusigt =)

2009-10-03 @ 22:11:01 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback