Nypiercad näsa :D

Några bilder på min piercing som sitter i vänster näsvinge. :D
Är så grymt nöjd med den!! :D:D Han som gjorde den var jätteduktig och lugn, inte för att jag var nervös eller så.^^ Eller lite nervös var jag måste jag faktiskt erkänna. ;)

+ så får ni se min nya frisyr sen jag klippte mig. som ni kanske ser så har jag klippt av en del. :P
Jag vet att det är dåliga bilder, men fick ta med mobilen då jag är hos pojkvännen den här veckan. <3
Nu ska vi äta kladdkaka och titta på film^^
Ha det bäst, kraam ♥




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* johan

vad fint! =D

2009-10-06 @ 13:24:09
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* vesna.blogg.se

jättebra ju =)

2009-10-08 @ 22:58:15 | http://vesna.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Petra

Låter härligt :) Snyggt med piercingen, alltid kul med lite förändring! :)

2009-10-09 @ 11:01:10 | http://petray.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* fannie

Oh, gjorde de ont? :)

HAr själv en piercing, fast i tungan. haha =)



kram

2009-10-13 @ 23:02:58 | http://fanniekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback