SENSATION!

Var uppe till ICA för att köpa hem pizza som middag och där hittade jag de nya smakerna som Marabou har gjort, "Yoghurt raspberry" och "Toffee Walnut". Och måste säga att "Toffee Walnut" inte var någon höjdare om man inte tar en i taget förståss^^. Hade något konstig eftersmak som blev för mycket till slut, däremot så var "Yoghurt raspberry" bättre tycker jag men lite för söt faktiskt. Så de var väl inte direkt några höjdare så får se ifall de går bra att sälja, annars har Marabou gjort en stor NIT! :P

Så för mig blir de nya smakerna sådär, men vad tycker du?





Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

jag bara ÄÄÄLSKAR marabou- yoghurt/rasperry

2009-10-27 @ 21:20:22 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback