Torsdag, 15 oktober.

Klarblå himmel utanför fönstret för en gång skull, har ju varit rätt grått de senaste dagarna förutom igår också förståss då var det fint med. Däremot blåser det väldigt mycket tycker jag, gillar det inte riktigt. Men det går bra så länge man är inomhus, för går man ut får man hålla ett stadigt grepp om marken. ;)

Jobbade igår, därav ingen uppdatering här på bloggen. Slutade vid 16, då jag mötte upp mamma som också slutade samtidigt och köpte med lite mjölk hem. Ställde mig vid spisen och gjorde pannkakor som syrran tjatat om, riktigt goda måste jag erkänna ett de blev. :)

Har annars inte så mycket att skriva här, joo föresten! Ny design ligger på bloggen, lite mer höstinpererad. Tänkte däremot ta en sväng ut idag och se ifall jag kan hitta något fint att fota, älskar höstens alla färger i naturen vilket är det enda positiva med hösten enligt mig.
Vad gör ni idag? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback