Torsdag, 22 oktober.

Goddag! ♥
Riktigt tråkigt väder idag, grått och det är som om regnet hänger i luften och blåser något fruktansvärt gör det med. Men själv så sitter jag inne i värmen med en handduk om håret, ska snart iväg (läs: om en timme) till tandläkaren dock den "lokala" då jag blivit skickad ifrån min tandläkare på KS i och med att jag tagit bort tandställningen så ville de kolla ifall jag hade hål eller tandsten. Så vi får se hur allt går, själv så har jag en liten känsla i magen att jag blir tvungen att åka till KS, min "vanliga" tandläkare för att sätta dit den lilla tråden som sitter på insidan utav tänderna förtillfället. För när de ska hålla på med mina tänder på den "lokala" så har de alltid sönder något... :(

Efter tandläkaren sticker jag direkt till jobbet, slutar inte fören 17 idag. Så får hoppas att det blir lite bättre väder idag, gillar inte att vara ute så mycket när det är kallt och ruggit, men vem gör det egentligen? :P
Nu ska jag ta och byta om lite, sitter i morgonrocken fortfarande efter duschen. Sen sminket på osv. :)
Hoppas ni får en bra dag, kraam ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback