Innebandy för hela slanten ;)

Godkväll! ♥
Hoppas ni haft en trevlig helg hitills, vilket jag har iaf. :)
Var ju som sagt barnvakt igårkväll och det gick jättebra, småtjejerna la sig vid kl.22 efter lite IDOL och Kändisdjungeln. Satt och tittade på Dirty Dancing därefter, bara älskar den filmen allts. Var hemma vid 00.00 ungefär. Satt vid datorn en liten stund innan jag hoppade i säng.

Och tidigt blev det idag, börjar kännas nu.. Var iväg på lillebrors två innebandymatcher. Ena i Tyresö som de förlorade med 2-4 och den andra mot Täby som de förlorade med 4-5. Köpte med oss thaimat med hem. Morgondagen blir nästan lika tidig som idag, då lillasyster har en match. Och jag följer med som fotograf där, vilket jag även var idag. :) Annars så har det väl inte hänt så mycket, men längtar till måndag. ;)
Ha det bäst, kraam ♥






Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emma

Har du slutat med designutlottningar?

2009-09-20 @ 14:31:00 | http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback