Lördag, 5 september.

Hellu! ♥
Jättekul att se att ni verkar tro min blivande tatuering blir snygg. :D
Det tror nämligen jag också, hihi :D


Sitter för tillfället ute hos farmor och farfar, det var egentligen inte planerat igår. :P
Men mamma & pappa åkte ut med sina kompisar till kallskär, så då följde jag med som fotograf under båtresan. Vi åkte den båt jag åkte när jag tog studenten, en stridsbåt nämligen. Så jag åkte som sagt med dem ut till kallskär där vi släppte av mamma och pappa + deras kompisar. Så följde farmor och farfar med hem, och så stannade jag kvar med dem. Och åker hem imorn när mamma och pappa kommer förbi här. :)

Annars så har jag varit ner till postbryggan precis, lilla Sissan följde med också. Hon satt i hennes låda längst fram på fyrhjulingen. :D Öronen bara flög när vi åkte. :D:D Maten håller på att förbredas också, blir pyttipanna. Med egenodlade potatis och lök. ;)

På vägen hem åkte vi förbi ett grund som finns lite längre ut i skärgården, där det är känt att det ska finnas sälar. Och tro minnsann att det var det också där! Jag räknade upp till 15-20 st :D Jättehäftigt!! Så när jag kommer hem imorn så ska jag lägga in i bilderna jag tog, 39 st för den delen men alla blev inge bra, fixa till dem lite och så lägger jag upp dem här. :D Spännande va? :D

Nä, nu ska jag vara social ;)
Ha det bäst, kramar ♥




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* jennica

fín header:D!

2009-09-05 @ 20:16:55 | http://jennicaelin.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* kerstin

Hälsa farmor och farfar.

Sände ett mail till dom om räven.

Kan du ta reda på vad OXEN har för tecken (det du tänker ha i nacken)

Kramizzzzzzzzz

2009-09-05 @ 20:24:46 | http://missarna.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* matilda - [maatilda.blogg.se]

vill du bli länkad?

kommentera mitt nya inlägg

2009-09-06 @ 10:03:37 | http://maatilda.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* vesna

va kul :D

2009-09-06 @ 15:40:25 | http://vesna.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* ELLINORAK

tack!:D

2009-09-06 @ 17:31:58 | http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback