Måndag, 14 september.

HejHej! ♥
Ny vecka med nya tag då, eller vad säger ni?
Känns och syns att hösten är på ingång med löven som faller och det blir rysligt kallt så fort solen försvinner bakom molnen. Jag gillar inte riktigt hösten och vintern..

Var inne till Mölnvik idag och mötte syster där,
hon färgade sitt hår ljusare. Så nu är hon mer eller mindre blond. ;) Käkade därefter på McDonalds innan vi tog bussen hem. Har faktiskt inte gjort så mycket annat idag.

Föresten så är min tatuering på G nu,
har skissen och förminskade den idag och klippte ut. Ska bara tejpa fast och ta kort så ska ni få se. :) Dock är jag inte riktigt säker på vad för färg jag ska ha blommorna i. Är sugen på någon varm röd färg tror jag nästan, men inte så röd att den sticker ut i mängden och blir ögonifallande. Annars fick jag ett förslag på rosa och lite gult som också skulle bli fint. Så imorn ska jag sätta mig ner och rita lite grann.
Nä, sängdags alldeles snart. Försöka läsa lite grann också.
Hoppas ni haft en bra dag, kraam ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sofia

Hej!

Fina bilder du har!



Jag är i köpartagen på en ny system kamera och står i valet o kvalet på en nikon eller canon..

Är du nöjd med din nikon? vad är bra med den? För och nakdelar? :)



Tack på förhand, Sofia

2009-09-16 @ 10:45:39
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linda

JAg har också den kameran:D

2009-09-16 @ 18:34:56 | http://shibbaa.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Mia

mysigt med höstern och vintern ju! (: mycket att ta kort på. :)

2009-09-17 @ 17:08:18 | http://notapoet.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linda

Älskar den:d



Men kan inte du ge mig några tips istället:p haha, jag har bara haft min i en månad ungefär så jag kan inte så mycket:P

2009-09-17 @ 18:15:23 | http://shibbaa.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷSANNASANNASANNASANNASANNA

Hej gumman! :) allt bra? KRAM :)♥

2009-09-23 @ 17:34:14 | http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback