Onsdag, 23 september.

Känner mig lite bättre nu än vad har gjort de senaste dagarna, tack och lov.
Hade verkligen inte velat att inte få träffa Johan denna helg, är så besviken på naturen och mig själv för att jag lyckades gå och bli sjuk när jag hade planer för denna vecka.. Men vad gör man...?...

Har iaf varit inne till Nacka Forum med familjen idag, hämtade upp mamma från jobbet vid 16-tiden och lillebror som tagit sig dit också. Hittade klipptid på ett drop-in-ställe där i Forum. Syrran kom direkt dit ifrån skolan. När jag var klar med klippningen, bild kommer senare, så käkade vi på en restaurang där. Jättegott! Sen tog jag en sväng in på bokhandeln och fick med mig två böcker hem. :) Älskar böcker för den som inte vet, hihi. Sen bar det av hemmåt.

Har nyligen tittat klart på IDOL via tv4play, man slipper reklamen. ;) Och ett stort + är att avsnitten ligger ute redan innan det på tvn är slut, sånt gillar vi inte sant! :D

Imorn är det torsdag och Johan åker hem ifrån sin mamma, möter upp honom vid 20-tiden i centralen för att åka hem till honom där jag stannar till söndag. <3 Får se vad vi hittar på under de dagarna, vet att Johan ska ha över en kompis så det lär väl bli mycket dator för dem men jag klagar inte. :)
Hoppas ni haft en bra dag, kraaam ♥

En utav farmors många och väldigt vackra orkidéer. <3

Fotograf: Jag | Utrustning: Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3,5-5,6G VR




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi okej :D

2009-09-23 @ 23:47:46 | http://haidis.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

låter som om gårdagen var riktigt trevlig, jag gillar att äta ute

2009-09-24 @ 13:57:05 | http://anwb.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Queen

fin bild! :D

2009-09-27 @ 00:36:45 | http://reemajohnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback