Sälarna. (:


Här har vi sälarna jag pratade om i förregående inlägg,
som jag, farmor & farfar åkte förbi på vägen hem ifrån Kallskär. :D Dock kom vi inte så där jättenära som ni ser, men tillräckligt iaf tycker jag. :) Vi vislade på dem och dom lyssnade och tittade på oss, jättekul att se faktiskt. :D

Fler bilder kommer upp, dock på blommor mest. :D Haha.
Men gårdagen och idag var iaf toppen, behövde komma hemifrån och se lite annat som sagt. :D Och bästa stället att koppla av och bli bortskämd är självklart hos farmor och farfar! :D:D
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag. :)
Kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emma

Vilken superhärlig bild =)

2009-09-06 @ 19:51:49 | http://babesontour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback