Söndag, 27 september.

Hellu! ♥
Har nu varit hemma några timmar sen jag åkte ifrån Johan, var väl hemma till 18-tiden mötte pappa i dörren som åkte iväg till jobbet för en ny vecka. Jag stekte lite pyttipanna och några ägg som jag delade med syrran till middag. :) Annars så sitter jag och dricker lite cola och äter godis som blev kvar ifrån helgen, som jag tog med hem ifrån älsklingen.

Har väl inte så mycket annat att skriva för tillfället känner jag. Hittade ett par gamla bilder i datorn som jag inte lagt upp här, ena på lite godis som jag tog för ett tag sen. + en med blomma och en humla på, tycker den bilden är lite charmig eftersom blomman är i fokus och humlan stack precis iväg när jag knäppte kortet så man ser ryggen på den lille saken. :D


Fotograf: Jag | Utrustning: Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3,5-5,6G VR


Fotograf: Jag | Utrustning: Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3,5-5,6G VR




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback