Stort fiasko, Sverige!


bildkälla: aftonbladet.se

 

Många utav er antar jag såg fotbollsmatchen som nu gick under kvällen, där Sverige mötte Malta. Ärligt talat så suger Sverige hela matchen och har bara tur att att malteserna gör ett själmål. Och denna gång kan jag inte påstå att det var ett snyggt mål, som sagt bara tur att den gick in...

 

Annars så har resten utav kvällen spenderats framför tvn, tittade nyss klart på IDOL, jag och lillsyrran satt och garvade ikapp tittsomtätt på alla som verkligen skämmer ut sig i det programet. Jag förstår inte hur ens kompisar kan påstå att man är duktig på att sjunga så att dem peppar en att söka in till IDOL, är det bara för att se den kompisen skämma ut sig eller har de dålig hörsel? ;) Visar iaf min favorit från kvällens program, älskar låten för övrigt men denna kille gjorde den jättebra :) Självklart har jag fler favoriter, men denna var nog bäst :D

 




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emelie

Hej hej :D söt blogg :D

Hur är det med dig? :)

kram

2009-09-09 @ 22:40:37 | http://emeliewahlin.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Emelie

sv, är lite sjuk men annars är det bra :D

Händer imorgon då?

kram

2009-09-09 @ 23:03:16 | http://emeliewahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback