Tisdag, 29 september.

Hej! ♥
Kom nyligen ur duschen, så sitter med handuken om håret och fixar lite grann i rummet.
Ska snart ta och sminka mig lite grann och därefter fixa till håret. Efter det är det bara att vänta ut tiden, för vid halv3 beger jag mig emot skolan för att hämta upp ena tjejen och sen ta bussen för att hämta upp den andra tjejen jag är barnvakt åt idag. :)

Sen får vi se hur resten utav dagen blir, hörde någonting om att föräldrarna skulle komma hem vid 22-tiden så det blir relativt länge jag sitter barnvakt idag vilket passar mig utmärkt eftersom jag gör det jag älskar och samtidigt tjänar på det. ;) Därefter sticker jag hem och tittar på IDOL ifall jag inte hinner det under kvällen. :)

Hur ser er dag ut? :)
Kraam ♥

Härlig höstbild va? :)

Fotograf: Jag | Utrustning: Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3,5-5,6G VR




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* H A I D I J A K O B S S O N

sv: hihi okej :) Tackar för att du deltog i min "fråga" haah ;D

2009-09-29 @ 21:31:32 | http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback