Torsdag, 17 september.

Hellu! ♥
Hoppas ni haft en lika bra gårdag (onsdag) och dag (torsdag) som mig. ;)
Fick veta under måndagen att Johan (min prins<3) var ledig som idag torsdag, vilket gjorde att jag packade väskan och åkte till honom igårkväll. Blev upphämtad vid stationen vid 19-tiden, åkte och beställde pizza som vi käkade framför tvn medans "Watchmen" gick på play. ;)

Annars så kom jag nyligen hem, eller var hemma till strax innan 21.00, så tänkte ta och packa upp väskan lite grann och sen titta på IDOL ifrån tv4play-sidan eftersom jag missade det igår och idag. Sen är det nog sängen som gäller tror jag.

Och fredag imorn,
ska vara barnvakt under kvällen och tjäna in lite välbehövda pengar eftersom jag åker tillbaka till Johan på måndag eftermiddag och möter upp honom i Upplands Väsby för att fixa lite saker ni får veta till nästa helg. Sen på tisdag åker jag, Johan till Arboga där hans mamma bor för att hälsa på. Var ett tag sen sist, närmare sagt nyår. Och sen åker vi hem torsdag eller fredag, det är inget bestämt än så det återstår att se. :) Han har ledig vecka som ni kanske förstått. ;)
Ha det bäst, kraamar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Channi

Vi ska försöka ta och åka över till Märsta nån dag, hon behöver komma ut lite i världen också :D Johan och Emil har ju inte heller träffat henne ännu

2009-09-17 @ 22:02:15 | http://channi.wordpress.com/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* vesna

tack för ditt svar =)

2009-09-18 @ 12:54:12 | http://vesna.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Linda

Haha, ja, jag gör det:;P

2009-09-18 @ 15:33:44 | http://shibbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback