Dag 07 – Min bästa vän

Jag skulle säga som många andra gör, att jag hellre har fler bra vänner än en enda bästa vän. :) Så därför tänkte jag ta och skriva lite grann om mina vänner som står mig närmast. :D

Den som står mig närmast först och främst är självklart min lillasyster Sofia, hon kommer alltid vara mig närmast. Men vi har alltid kul tillsammans och vi vet exakt vart vi har varandra och kan berätta allt för varandra. :D Även spelat innebandy tillsammans sen vi var små. <3 Kommer alltid finnas i mitt hjärta, sis. <3 (bild 1)

Därefter har vi Sanna, en barndomsvän ifrån 5an. :) Gick grundskolan och gymnasiet tillsammans. Stått i vått och tort tillsammans, spelat innebandy osv tillsammans. Vi vet allt om varandra och vet också vart vi har varandra. Umgås dock inte lika mycket nu för tiden, då vi inte bor så nära längre. Men det hindrar oss inte, försöker träffas med jämna mellanrum. :)  (bild 2)





Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Tack vännen :)



Har du kvar många bilder från vår student? Jag har INGA Kvar, min skoldata krascha ju för längesen där de bilderna låg, men om du har några kvar kanske du kan skicka dom till mig? alltid kul att ha några iaf :) de jag har är bara de jag tagit från bloggen

2010-12-06 @ 09:43:37 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback