Måndag, 6 dec.

Goddag!
Blivit lite dåligt med uppdatering här igen, hmm. Svårt att undvika när man kommer in i den fasen, tyvärr.. Men försöker blogga så mycket jag orkar.

Då har vi gått in i årets sista månad nu också, December.
Snön ligger vit på marken, kylan har kommit med det också.. Mindre kul.. Men snart är det sommar igen, bara cirka 6 månader. ;)

Annars så har jag nyligen kommit hem, eller vart hemma typ en timme iaf. :P Var ute på Djurö och jobbade idag, 10-17.30 (stängning). Gick grymt bra och kul! :D Fick skjuss till bussen utav mamma och pappa som åkte iväg och handlade mat, så nu sitter jag här i lägenheten och väntar på Johan som borde komma hem från träningen snart. :P Därefter blir det lite film kanske eller spel innan det blir läggdags. Börjar känna mig lite trött faktiskt, gick ju upp 7 imorse som jag INTE är van vid. :P

Men imorn får jag sova ut igen, och bara ta det lugnt tänkte jag. :) Eventuellt baka lussebullar eller om jag väntar till helgen kanske, får se. :)
Hoppas ni haft en bra dag, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Leia ♥

Så fin headerbild :)

2010-12-14 @ 13:39:50 | http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback