19/2, Fredag.

Hey!
Äntligen helg nu, denna vecka har gått bra. Men rätt intensiv, jobbat varje dag och det tar verkligen på krafterna eftersom jag inte är van vid det. :P + att det är rätt psykiskt krävande också, haha. Men har grymt kul med ungarna om dagarna iaf vilket är huvudsaken. :D

Började som sagt 11.30 idag, fick skjuss ner utav morbror pga vädret..! Usch, säger jag bara vill ha sommar NU!!! Så himlans trött på snön och kylan nu. Vill kunna gå i korta shorts och linne om dagarna och sen bara sätta på sig mjukis och längärmad tröja om kvällarna. <3

Var hemma till halv5 tiden, tog det lugn och fixade till lite grann så som disken och tvätten. Började med maten vid 6 tiden, hamburgare och bröd. :):) Har annars inte gjort så mycket, tittade på tv lite grann och sen suttit vid datorn. Tänkte snart gå och lägga mig, sovmorgon imorn!! (eller har iofs haft det hela veckan men inte riktigt samma sak)

Ska imorn baka med syrran, cupcakes ska vi försöka oss på igen. :) Eventuellt gör jag bullar också, det återstår att se. :):) Hoppas ni haft en bra dag och får en bra helg, kramar <3



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan <3

vad har vi sagt om att baka utan mig ;)

2010-02-20 @ 19:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback