Helgen som varit. :)

Snö, snö och åter snö!
Vart man än tittar så ligger snön ca.1 meter på marken vit och fin. Dock alldeles för mycket snö som gör att man(jag) tröttnat någon förfärligt på den.  Vill ha sommar och värme nu!!! :D

Helgen som varit har varit lugn, mestadels inomhus. :P
Igår så bakade jag och syrran cupcakes, som blev jättefina och goda. Bullbak blir nästa helg när pojkvännen kommer hit. Han klagar på att jag alltid bakar utan honom, men inte mitt fel att han inte är hos mig när jag vill baka. ;) På lördagskvällen käkade vi lövbiff och pommes, tittade på melodifestivalen som bara blir värre och värre för varje år som går tycker jag, kan iofs vara för att mina favoriter aldrig går vidare. :D

Idag har vi inte gjort så mycket, var ute och skottade förut på eftermiddagen så säg hej till ryggvärk imorn, hmm. Får se hur många barn som kommer till skolan imorn då, om det fortsätter snöa som det gjort hela dagen så lär nog inte så många komma. Käkade nachotallrik till middag idag, grymt gott och länge sen! :D

Kvällen är snart slut och jag ska hoppa i säng, men bjuder på en cupcakesbild från baket igår. ;) Receptet kommer upp imorn är det planerat tillsammans med lite mer bilder. ;)
Hare bäst, kramar <3




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* My

Hej :)

skulle du vilja bli veckans blogg. Anmäl dig nu!

2010-02-23 @ 17:19:46 | http://myvestlund.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Kimmie

måste säga att din blogg va grymt cool, hur lyckas man egentligen :P

2010-03-16 @ 18:03:53 | http://deevaddutror.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Pimpify

Hej!



Såg en kommentar du skrev förut på en annan sida om bling till mobilen. Nu finns Pimpify - kristaller (och pärlor) som i form av ark lätt kan fästas på mobilen! Finns i alla möjliga färger och mönster. Kolla in www.pimpify.se, du kan pimpa allt - mobil, laptop, mp3, korthållare, gymlås..



Kolla gärna in sidan =)



Hälsningar,



Pimpify

2010-04-14 @ 23:37:14 | http://www.pimpify.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback