Nya tider..

Tänkte försöka mig på ett nytt försök till att driva denna blogg. :)
Vi går sakta men säker emot nya tider; blivit ljusare tidigare på kvällarna (eller har väl en hel del med all snö som ligger just nu) sommaren kommer närmare med värmen och ljuset.

Har inte hänt så mycket den senaste tiden, jobbat till och från. Varit hemma och hos pojkvännen, gör saker som faller mig in helt enkelt. :) Vet inte om det blir så regelbunden uppdatering men tänkte försöka för att mamma & pappa ska få läsa hur bra vi klarar oss själva medans de är i Thailand och lyxar sig. ;) De firar faktiskt bröllopsdag idag, 21 år. :D Congrats! :D

Så medans mamma lyxar sig därborta har jag fått hennes schema på jobbet, så snart har jag mina fickpengar till Turkiet-resan med hjärtat i sommar. :D Idag jobbade jag alltså mellan 13.15-16.00. :P Drog hem och fixade, lagade mat med syrran - kyckling&pastasallad. Sen så tittade vi tv till middagen och fortsatte där tills House började.
Ska ta och krypa ner i sängen alldeles snart, jobb imorn! ;) 11-17.30 = stängning som nog ska gå bra. :P
NattiNatt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback