26/7, Måndag.

Halloj! ♥
Ny vecka med nya tag, vaknade vid 10 utav pappa som kom in med Ceasar (Gizmos bror som vi har kvar). Somnade om någon timme och gick upp vid halv12, käkade lite frukost.

Tog en snabbdusch och åkte sen in till Mölnvik där vi handlade en skrivare åt min morbror, som var med förståss, och jag hittade en liten väska till min kamera och en "vante" till mobilen (som är ny, en samsung GT-S5230 den röda med blommor på.) Vidare vi åkte sen till Gustavsberg där vi var in och köpte nya fiskar till mamma och pappas akvarium. :)) Sen bar det av till Lidl där vi handlade lite dricka och mat, jag hittade även glas till nya lägenheten. 4 st för under 80:-. :)

Sitter just nu och tar det lugnt bara. Imorn blir det att städa lite och eventuellt rensa bland mina gamla saker i garaget inför flytten. :P
Hare bäst, kramar. ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jeanette

Vi måste hitta på saker och göra sen när ni har flyttat och du bor lite närmare :D

2010-07-26 @ 21:25:51 | http://channi.cybersite.nu/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* amanda

hej, fin blogg!

haft en bra dag?=)

kram

2010-07-26 @ 21:30:00 | http://aamandahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback