Torsdag, 29 juli.

Goddagen!
Vaknade vid halv3 inatt utav åskan och blixten, gick in till syrran som också var vaken. :P Somnade om efter ett tag, blev väckt sen vid 8 då hon skulle upp. Somnade om, men gick upp vid halv12, hjälpten syrran med att platta hennes hår.

Sen vid 14-tiden ungefär tog de sitt pick och pack för att åka till Värnamo, Småland. Pappa har sitt årliga "spelmöte" med sina polare där. :P Så bara jag hemma idag, Johan kommer ju förståss imorn. Men annars har jag tittat på "The Last Song" som syrran har tjatat på att jag ska göra, en rätt okej film faktiskt. :)) Sen har jag börjat städa lite grann i mitt rum, slänga saker och packa ner saker i kartonger. :P

Tänkte ta och städa upp här snart, massa saker som ligger utspritt på golvet. :P Imorn blir det städning utav hela huset. :) Det är på sin plats nu, när ingen verkat göra det när jag vart borta. :D
Hare bäst. ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

MEN SKRIIIIIIIV NÅT DÅÅÅÅÅÅÅ

2010-09-05 @ 10:32:16 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback