Back on Track? Förhoppningsvis :)

Hellu!
Var ett tag sen det blev uppdaterat här, så kanske dags för det nu även om min vardag inte ser så mycket annorlunda ut än för 2 månader sen. Men vi gör ett försök va? :)

Har väl hänt lite saker den senaste tiden, t.ex. att jag nu mer är förlovad med världens bästa kille. <3 1 april blev det, kändes bäst att hålla till samma datum som vi träffades. :):) Den dagen mötte jag Johan i centralen och åkte till Heron City där vi först åt lite lunch och tittade sen på "Alice i Underlandet". Helt okej film föresten, så ni som inte sett den bör det. Sen spelade vi lite olika spel för att fördröja tiden till våra respektive familjer kom dit. För att sen äta middag på en utav restaurangerna där och därefter bowla allihop. Vi var allihop inkl. mig och Johan 11 pers. :):) Riktigt trevligt den kvällen.

Därefter i händelseförloppet har min lillasyster fyllt 18 år. :) Pappa har även fyllt år. :PJag har varit på bio till och från med älsklingen och jobbat när det har behövts hjälp på skolan. :)
Mer finns väl inte att berätta just nu tror jag, tar det successivt till en början. Känner fortfarande att det finns som om en vägg som blockerar varje gång jag öppnar bloggen för att skriva någonting.
Men ni får nöja er med detta förtillfället ;)
Hare bäst, kraam ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan <3

Älskar dig :)

2010-05-03 @ 22:28:56
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Kul :D :D nu är de bara köra på :P

2010-05-03 @ 22:30:56 | http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback