5/5, Onsdag.

Jobb som stog på schemat idag. Började iofs 12.15 och stängde vid 17.00 då inga barn var kvar, fritids stänger vid vanligtvis halv6, så blev hemmåt tidigare för mig idag vilket behövdes då jag är helt slut. Men gick bra idag och var riktigt skönt tempo under hela dagen, inga problem med någonting. :):)

Satt annars nyss och tittade på ishockey med mamma, sis och bror. Sverige leder ju med 6-0 emot Danmark. ;) Jag hade iaf verkligen inte velat vara spelare i det danska laget nu iaf, tycker faktiskt lite synd om de. Målen bara skramlar in ett efter ett. :P

Imorn är det jobb på schemat igen, då med tiderna 12.30-16.30. Hade tänkt åka till Johan efter jobbet men tror att jag tar och gör det på fredag istället ifall jag inte ska jobba fredagen förståss. Det märker vi imorn. :)
Ha en fortsatt trevlig kväll, kraam ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback