9/5, Söndag.

Goddag!
Sitter just nu hos älsklingen, dock är han nere på planen och fixar någonting kopplade inte riktigt vad han skulle göra men men. :P
Söndag idag och helgen är därmed snart slut..

Gick upp för några timmar sen, tittat på senaste avsnittet utav "Flashforward" och försöker nu att underhålla mig själv tills Johan kommer hem vilket han borde göra alldeles strax tycker jag eftersom han lämnade mig ensam i sängen vid 9. :P

Helgen var varit lugn, jobbade ju i fredags vilket gick jättebra. Var i 4an och bakade med några elever i taget. Dock blev inte allt vi bakade så bra, men sånt händer. ;) Efter jobbet åkte jag till Johan, käkade lite middag och tittade på "Avatar" men jag somnade i Johans knä efter typ 20-30 min. Lördagen tittade vi på tv och film, inte så mycket helt enkelt. :)

Tänkte nog åka hem imorn, samtidigt som Johan åker till jobbet. Så är väl hemma till 9-tiden. Skönt att ha hela dagen på sig annars kommer jag aldrig härifrån, vilket jag inte skulle ha något emot iofs men ändå, haha :P




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jeanette

Men man kan ju inte somna till AVATAR ju :O

2010-05-14 @ 20:09:22 | http://channi.cybersite.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback