21.30

Som ni kanske ser är det lite ändringar här på bloggen, går ju som sagt mot mörkare tider. Och ja, det är redan mörkt men mörkare blir det... :( Kanske inte den bästa kvaliten på profilbilden och inte den finaste heller, men var dags med nytt där med, saknar dock mitt långa fina hår. :P Men det växer som ogräs så är nog snart där igen hoppas jag. :D

Har inte gjort så där jättemycket idag, småfixat här hemma i lägenheten. Johan hämtade mig direkt när han slutade så åkte vi och handlade lite mat, började sina i både frys och kyl. :P

Imorn är det tisdag och jag har inge planerat, säg till om ni vill hitta på något. ;) Funderar på att fixa lite nya bilder på lägenheten nu när vi bott in oss lite grann. Lite mer saker har kommit på plats och badrummet är klart med duschdraperi osv. :P
Hare bra, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback