Dag 05 – Vad är kärlek?

Ja, vad är egentligen kärlek?
Ett ord, en känsla.. Jag skulle nog säga att kärlek är allt. Du kan nog inte leva utan kärlek, och då menar jag inte bara kärlek till en partner, utan till en vän, ens familj, djur eller till och med musik.

Det är svårt att skriva om kärlek, och det tror jag de flesta känner så jag tror vi lämnar det som det är,
underbart och alldeles fantastiskt
. Och att det tolkas exakt på vilket sätt som helst och så får det bli. :)


Fotograf: Jag | Utrustning: Nikon D5000




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jennie ♥

ville bara kika in för att önska dig...

EN FORTSATT TREVLIG 1:A ADVENT!



kramkram!

2010-11-28 @ 20:15:51 | http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback