Dag 06 – Min dag

Lite konstigt ämne tycker jag, men vi skriver väl om dagen som varit/är då. :P

Vaknade vid halv 6 då älsklingen åkte till jobbet, somnade om till 10 tiden, masade mig ur sängen. Käkade lite frukost, kollade datorn. :) Och nu har jag tittat klart på veckans avsnitt utav Gossip Girl.

Väntar nu på att klockan ska bli 15 så att älsklingen kan komma hem, så ska vi titta klart på filmen "Machete" som vi började på igår men var tvungna att stänga ner vid halv11 då det var 40 min kvar för att älsklingen skulle sova eftersom han började 6 imorse. :) Kvällen blir lugn, får se vad vi hittar på. :)

Och så tråkig var min dag, hehe. ;)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan <3

älskar dig <3

2010-11-30 @ 17:27:40
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jennie ♥

fin blogg! :D

2010-12-02 @ 16:54:26 | http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback