Första advent. :)

"När första ljuset tändes står julens dörr på glänt och alla äro glada att fira få advent."

dock inte adventsljusen, men iaf så står denna skål står på matsalsbordet och luktar gott.


Helgen börjde med att johan var ute med en kompis på stan i fredagskväll och spelade biljard, jag satt hemma framför IDOL med lösgodis och cola, minst lika bra det! :D Lördagen åkte vi till Älvsjö på SciFi mässan som gick i helgen, kvällen så kom Emma och Emil över och tittade på film och åt lite gott.

Och imorse hade jag och Johan tvättstugan, så var uppe till kl.8. :P Börjar bli trött nu och tror Johan halvsover i soffan framför tvn, ska ta och skicka honom i säng nu eftersom han börjar 6.00 imorgonbitti. Själv ska jag väl ta och krypa ner där också, trött jue. :P

Annars så var vi och handlade lite och med mig hem fick en förpackning med hårfärgning följa. Så nu när naturen går mot ännu mörkare tider går mitt hår mot svart. :) Riktigt snyggt, har ju haft det förr så inte någon direkt nyhet men iaf. :D

Imorn är det en ny vecka och snart en ny månad också, snön ligger som ett täcke på marken och all julpynt är uppe, dock inte granen. Den kommer om några veckor. :) Så imorn kommer det förhoppningsvis bilder på lägenheten och dess pynt. ;)
Hur har er helg vart? Kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Fint med ljusen sådär :D

2010-11-29 @ 10:10:29 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jeanette

nej, kastrering, dvs ALLT tas bort. ^^

2010-11-29 @ 11:36:38 | http://channi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback