Fredag, igen.

Godkväll!
Då var det fredag igen, dock ser jag inte så jättefram emot denna helg då Johan jobbar... De skulle inventera på jobbet tydligen, så han kommer sluta 21.00 idag (om de inte är mycket kvar) och även imorn lördag 20.00. Men förhoppningsvis är han ledig på söndag, då har vi även tvättstugan bokad också..

Så min fredagskväll och resten utav helgen kommer att se ut så här: tv och datorn tillsammans med mina vänner TuttiFrutti och Coca-Cola. ;) Kanske att det kommer annat ivägen, det återstår att se förstås. Men ni vet vart ni har mig i helgen iaf. ;) Känns skönt att också bara vara hemma och ta det lugnt, de senaste helgerna har det varit fullt upp.

Igår hade jag tråkigt så jag tog fram ett nagellack och lekte lite, på mina redan rosa naglar förstås. Inte trodde ni jag målade väggarna va, hihi? ;) Resultatet ser ni på bilden nedan, riktigt nöjd faktiskt. Skulle kunna tro att de var ätbara, polkagris är ju gott. :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback