Lördag och pepparkaksbak på tapeten ;)

Hej på er!
Gick ganska nyligen upp från sängen, mamma ringde och väckte mig annars hade jag nog kunnat lega kvar ännu. :P Men lika bra att gå upp, ska kila förbi Johans far idag tänkte jag. Hans syrra skulle dit och baka pepparkakor och eftersom Johan jobbar och jag är hemma själv kan det vara kul med lite sällskap. :)

Senare i eftermiddag (innan Johan kommer hem) ska jag försöka städa lägenheten lite grann, har som vana att städa varje fredag men igår hade jag varken lust eller ork att göra det så får bli idag. :P

Kvällen ser lugn ut, Johan jobbar som sagt ikväll med. Tror han slutar vid 20-21 tiden, förhoppningsvis tidigare. :D Men annars tänker jag bänka mig framför tvn och se någon film eller fortsätta på LOST som jag börjar se. :P Men nu tänker jag försöka ta någonting att äta innan jag kilar iväg. :)
Hur ser er dag ut?
Kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback