Tiden susar iväg (?)

Måndag igen då, och denna gång några veckor in i November till och med. Tiden går så fort att man blir rädd...(!) Var som sagt ett tag sen jag uppdaterade och kände att det kanske var på sin plats nu.

Har inte hänt något speciellt sen senaste uppdateringen, livet rullar på helt normalt. Dock inge jobb ännu, men däremot har jag sökt in till Universitet i Sthlm nu, blir linje Lärande i förskola/förskoleklass. Så hoppas innerligt att jag kommer in, skulle underlätta mycket just nu! Både ekonomiskt och för mig som person, att få komma igång normalt igen. :P

Lite sammanfattning om helgen kanske vore trevligt. ^^
I fredags var johan och hjälpte till på ett disco här i närheten med laget, var hemma själv och hade det mys vid datorn och med gosig Enzo i knät. :P Lördagen gick till att fixa sig, vi var nämligen bjudna på middag/fest hos en utav Johans jobbarkompisar. Var jättetrevligt, kom hem relativt sent den natten. :P Söndagen sov vi till drygt kl.13, jag åkte ut till Djurö och familjen (lillebror fyllde 17 år) medans Johan var och spelade med sina syskon hos sin bror. :) :)

Läggdags snart här, Kramar ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Johan <3

cooolt! ^^

2010-11-08 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback