Torsdag, 18 nov.

Goddag!
Igår blev det dåligt med bloggande, det för att jag vaknade sent och sen för att jag satt och spelade tv-spel. :P
Vi har nämligen köpt "NHL 11" och "Ratchet & Clank, a crack in time". Och måste säga att jag helt enkelt fastnade där igår. Sen när Johan kom hem från jobbet åkte vi och hämtade hans bror vid stationen och sen direkt till IKEA i Uppsala där vi mötte Kurt, Monica och Johans syrra Camilla med hennes son Casper.

Hjälpte dem köpa lite möbler till hennes nya lägenhet/radhus. :P Och där monterade vi upp hennes nya möbler hela kvällen, eller Johan och Emil gjort de mesta medans jag gosade med Camillas yngsta son på typ 2 månader. Matade honom osv. Jättesöt liten kille. :D:D

Vi var hemma till 22-tiden och då var det sängdags på en gång. Och där har ni historian om varför inget bloggandes igår. ;) Jag ska snart ta och klä på mig för att gå ner och handla lite grann tills imorn, får gäster nämligen. :) Senare under dagen tänkte jag ge mig på nästa ämne i 30 dagars-listan, Min första kärlek alltså.  :)
Hur ser er torsdag ut? Kramar ♥




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Har också börjat på 30 dagars listan:P

2010-11-18 @ 16:14:59 | http://saniiee.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

ratchet & clank, en klassiker!

2010-11-18 @ 18:50:24 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback