Onsdag, 13 okt.

Halloj!
Halva veckan redan gått och halva veckan kvar, tiden går så sjukt snabbt ibland. Dagar, veckor, månader och år bara rinner iväg. Vad hinner man få ut utav dem egentligen?

Satt och tänkte på idag när jag var nere i hallen och funderade på vilket datum det var idag, att jag och Johan har varit förlovade i 6 månader redan. Vi har också bott tillsammans i över en månad nu och haft lilla Enzo i vårt hem i över 1 vecka (2 på söndag). Angående att jag satt i hallen var för att jag är ute på ön hos mamma och syskonen och hälsar på. Hjälpte nämligen min moster att städa ur en lägenhet idag och hon övertalade mig, fast jag funderade på idéen igårkväll, att åka och överraska familjen. Sagt och gjort, så nu sitter jag här. :)

Var ute till 16-tiden och hämtade mamma på jobbet när hon slutade så vi promenerade hem, mötte sen syrran med Atrox vid 18-tiden. Käkade innan vi gick ner till hallen där brorsan tränade och syrran skulle ha träningsmatch efteråt. :) Syrran vann träningsmatchen, och vi promenerade hem igen. :P 

Johan hade också teoriprovet idag och fick godkänt! :D:D Grattis älskling! <3 Och imorn har han uppkörningen så klarar han den med har han körkort äntligen! :D Åker hem till lägenheten imorn igen, till Enzo och älsklingen. :) Helgen ser ut att bli lugn just nu, tvätttid på lördagmorgon endast. :P
Hare bra, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jeanette

Sa till Johan att vi måste helt klart ut och käka när vi båda har fått körkort! Du, jag, johan och danne! ^^ Fira lite :D så fort jag fått mitt så kommer vi och hälsar på och ser hur ni har det! ^^

2010-10-14 @ 09:16:14 | http://channi.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback