Flyttat hemifrån! :D

Nu så mina läsare, STORA saker har hänt sen sist! :D
Och med det kanske lite dags för uppdatering, så alla läsande vänner får veta lite grann.

1.
Jag har flyttat hemifrån!! :D Det var på tiden va? ;) Flytten bar av ifrån Djurö vid 16-tiden Onsdagen den 1 September. Så numera bor jag i Märsta tillsammans med pojkvännen i en underbar 3a på 75 kvm.
2. Allt är på plats! :D Lite småkartonger som ska undan men gardiner och möbler är på plats, äntligen! :D
3. Lilla Enzo kommer till oss förhoppningsvis samma dag han är leveransklar, den 6 Oktober.
4. Jobbfronten går väl sisådär fortfarande för mig... Men startar nog snart med en rivfart, hoppas jag. :D

Det är väl de som har hänt. :D
Så nu ska jag försöka uppdatera lite mer, lite bilder på lägenheten också kanske kommer. :)
Hare bra, Kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback