Lite om helgen som varit. :)

Lördagen; Gick upp vid halv 11. Käkade frukost och tog det lugnt bara. Gjorde köttbullar och "eget" potatismos, hade massa potatisar som vi inte ätit ännu så det passade perfekt, kokade upp dem och mosade dem, med lite mjölk och margarin i så var det perfekt. :) Det var grymt dåligt med program/filmer på tvn på kvällen så vi satte på "Kellys Hjältar" med lite cola osv blev det en skön kväll. :)

Söndagen; Vaknade vid 9 tiden, käkade frukost och Johans bror kom över också. Johan tog en dusch medans jag dammsög lägenheten. Vid kl.12 kom Johans mamma med dotter och man ifrån Arboga för att kika på lägenheten och fika lite grann. Senare vid 14-tiden kom mina föräldrar och syskon, första gången johans mamma och mina föräldrar träffades. Tyckte det var på tiden efter 3½ år med förlovning och lägenhet osv. :P Fikade lite till och senare på eftermiddagen åkte de hem. Jag plockade undan lite grann innan vi gick över till Johans pappa och styvmamma vid halv 4 tiden, åkte till Uppsala och städade anatomen (ett extra jobb Kurt har och nu medans han är sjukskriven sköter johan det så jag hjälpte till också). Var klara vid halv7 då vi tog med pizza och käkade. :) Jag och johan tog en promenad hem sen vid 21-tiden.

Idag är det måndag och en ny vacka framför oss. :)
Vaknade vid 7tiden då älsklingen åkte till jobbet somnade om och gick upp 4-5 timmar senare, käkade lite frukost som bestod utav en smörgås, ett glas jucie och en kopp turkiskt äppelte. :D

Resten utav dagen ser lugn ut, älsklingen slutar vid 17-tiden. Och sen blir det middag innan han går ner och tränar ett tag. Kanske något kul på tv ikväll, eller? Dags att ta upp falukorven ifrån frysen som blir middagen sen. :)

Ska försöka fixa lite bilder på lägenheten när kamerabatteriet är laddat. :P
Hare bäst, kram ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback