28e augusti 2011

Hej! ♥
Hoppas ni har det bättre väder än vad jag har här hemma.. Regnar som f*n..(!) Dock skiner solen genom molnen lite grann så det är inte så grått och tråkigt, än. Tänkte ta en liten sammanfattning utav helgen som varit/fortfarande pågår. :P

Fredagen, 26e augusti:
Vaknade av att katterna busade runt i lägenheten vid kl.9.. Blev tvungen att gå upp, städade och fixade lägenheten. Hämtade ut mina nya kursböcker som kommit på posten (börjar ju skolan nu igen efter sommarlovet, 2a terminen av 7). Åkte sen in till Kista med Johan och hans bror för att möta upp en utav deras kompisar, Micke, + min lillasyster. Åt middag på O'Learys och bowlade därefter på samma ställe innan det var dags för bion "Cowboys and Aliens". Var hemma till midnatt tror jag.

Lördagen, 27e augusti:
Hade klockan på 9, käkade lite frukost osv. Tog det lugnt innan jag, syrran och Micke gick ner till fotbollsplanen för att se Johans match. Han gjorde sin första touchdown i A-laget. :D Mina föräldrar kom dit efter halvtid och följde sen med oss hem för att fika och gosa med kissarna. :) De åkte hem runt 18-tiden. Beställde hem pizza och tittade på film. La mig runt midnatt medans Johan och Micke spelade data till halv3 tydligen.

Söndagen, 28e augusti:
Vaknade vid 9 igen av katterna som busade med mattorna, käkade frukost och har sen dess bara slappat. :P Dock börjar det bli dags att planera maten osv. Ser väl på någon film ikväll igen, dock lär det bli tidigt eftersom jag har kursstart imorgon. :) Skönt att komma igång igen efter sommarens vila. :)


bjuder på en bild från systemkameran. =)




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Det är svårt att låta bli någonting över huvud taget inne på Ike tycker jag ;) Men sänkläder är extra svårt höhö :)



Vilken snygg bild! Vad har du för kamera? Objektiv?

kram!

2011-08-28 @ 23:25:04 | http://kristinsandgren.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Bilden är jättefin :) den borde du ju göra som tavla :D

kram

2011-08-31 @ 10:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback