Höstterminens första seminarie.

Hallå! ♥
Måndag igen, och höstterminen är inledd med det första seminariet i kursen "Pedagogiska miljöer och teoretiska perspektiv". Tror nog det kan bli en intressant kurs, men läraren känns dock lite vimsig. :P Men det ska nog gå bra tror jag. :D Så ska snart sätta mig för att börja läsa lite grann, ett antal kapitlen att läsa tills på torsdag. :P Men innan jag dyker ner i böckerna, veckans avsnitt av True Blood! :D

Nästa seminarium är inte fören på torsdag, så imorn och onsdag är jag ledig. Morgondagen lär spenderas med näsan i böckerna och på onsdag eftermiddag kommer mamma och pappa över en sväng med mormor och morbror, de är ju självklart nyfikna på de små kissarna. :P
Hare bäst! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback