Torsdag, 25 augusti.

Kikade in här och upptäckte att det kanske är dags att skriva lite grann, var ju ändå över 2 månader sen sist. ;) Dock vet jag inte hur jag ska börja, finns lite att skriva om för en gång skull. :P

Midsommar firades hos farmor och farfar, som varje år. Johan och jag åkte ut redan på Onsdagen till dem. Åt gott och bara tog det lugnt, var dåligt väder på torsdagen så fanns inte så mycket att göra men skönt det också. Vi lånade deras frigebod som mamma och pappa bodde i förut när de var där ute, så där hade vi vårt egna några dagar vilket var jätteskönt eftersom Enzo var med ut. Han fick komma ut och gå i koppel och träffa Sissan. :) Resten av familjen kom ut på fredagen och firade midsommar med mat och dricka + tårta! Sen åkte vi med mamma och pappa till Djurö för att sova där och sen åka hem till Märsta på lördagen.

Sen har vi tog vi en sväng till Arboga och hälsade på Johans mamma över en helg, var riktigt dåligt väder när vi åkte dit till och med så att man inte såg vägen framför sig på grund av allt regn. Men fram kom vi ordentligt iaf. Helgen efter det åkte jag med Johans syster Channi tillbaka till Arboga för att följa med på en hundutställning de skulle vara med i. :) Bättre väder var det den helgen iaf, vilket var skönt eftersom vi var ute ett tag den lördagen. :P

Men överlag har det inte varit så mycket att göra under den resterande sommaren, Johan jobbade och jag var hemma. Med några undantag för de dagar de faktiskt var sol så lurade jag med Channi och bada. :D

Nu känns det dags att runda av den här texten annars kommer ingen orka läsa den. ;) Men denna sommar har mer eller mindre regnat bort tycker jag och därför inte blivit så mycket gjort förutom de gånger vi varit iväg någonstans som sagt. Hare bra, kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback