Äntligen fredag. :)

Då var det fredag, igen. Veckorna bara rusar iväg, men skönt det ibland måste jag säga då man alltid längtar till helgen dock så går ju helgen minst lika fort också. ^^

Solen skiner och termometern står på +10 grader och jag klev precis ur sängen. ;) Är "ledig" idag eller som Johans bror brukar säga: aktivitetsfridag. :P Har alltså inget på schemat men däremot massa att läsa. + att jag ska ta mig tid till att städa lägenheten, diska lite grann och skriva inköpslistan då Johan hämtar mig när han slutar vid 15 så åker vi och stor handlar direkt, med alla andra som gör det idag. ^^

Ännu ett besöksrekord igår på över 60 unika läsare, jättekul och spännande med nya läsare. Hoppas ni åter kommer hit och läser, men samtidigt lite konstigt måste jag säga att besöken har stigit så fort på bara 3 dagar. Jag har väl inte gjort något speciellt? Lite mer uppdatering än vanligt endast, men kanske det som behövdes för att alla mina trogna skulle kika in igen. :P Eller vad tror ni det beror på själva? :)
Hoppas ni får en bra dag, så ska jag käka lite frukost och sen sätta igång dagen. :)

Bjuder på en liten hårbollsbild. ^^




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Anonym

Meeeh! Ge mig några Läsare ra?!?!

2011-03-25 @ 13:30:43
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

vilken sötnos

2011-03-26 @ 14:00:07 | http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback