Jäkla pill!

Dåså, äntligen!!
Suttit hela dagen med att pilla lite på designen och äntligen är jag nöjd, för idag iaf. :P
Och i och med att jag fastnade med designen idag har jag inte städat lägenheten. ^^ Så det får jag göra imorn när älsklingen är nere på fotbollsplanen och fixar inför nästa helg då de ska ha däckbytardag, så ni som är i Märsta nästa helg ta med däck och åk till midgårdsvallen och byt era däck för 150:- tror jag det var. :P Och med det fick de lite reklam. ;)

Annars så blev det rostbiff med potatissallad till middag, enkelt och smidigt när man storhandlat och inte orkar göra mat när man kommer hem. ;) Köpte också ett nytt våffeljärn då vårt gamla tappat stinget, den har ju ändå ett antal år på nacken.Och med det säger jag godnatt, Johan har redan krypit ner i sängen så jag gör likadant nu.
Hare bra, kram ♥

En av de jättefina blommorna ur blombuketten jag fick av Johan på alla hjärtansdag ♥




Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sanna

Jättefint blev de :)

2011-03-26 @ 09:21:04
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* sofia

åååååååh såååå fiiiinnnnnaaaaaaa <3<3<3<3

2011-03-26 @ 11:28:18 | http://ffiaw.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* elina

sv; tack snälla! :D

2011-03-26 @ 12:19:43 | http://fotografenimig.blogg.se/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Sandra

fin blogg :]<3

2011-03-26 @ 13:17:59 | http://sandroow.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback