En ny syn på världen?

Jag har överlag inte dålig syn men när man tillbringar ett antal timmar framför dator,tv och böcker så har det blivit sämre med åren. ;) Jag ser alltså sämre på längre håll, det blir liksom suddigare osv.

Så efter att ha lånat syrrans några ggr när vi setts så beslutade jag mig för att införskaffa ett par egna. Och ovan blev resultatet! :) Hämtade ut dem igår så har inte vant mig riktigt än med dem men är nöjd än så länge iaf. :) Så dessa blir mest att använda när jag ute osv så jag ser omgivningen på längre håll bättre, hemma känns det inte så nödvändigt ännu. :)



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Jeanette

Nu börjar det bli dags att uppdatera ;D

2012-01-09 @ 07:39:28 | http://channi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback