2011 10 15

Sitter i skrivande stund på tåget hem, var en sväng ut till Djurö igen. :) Det var egentligen meningen att jag skulle åka ut som idag för att hjälpa mamma att stå i cafét i sporthallen med lillasyster under min lillebrors match men blev att jag åkte ut igår eftermiddag istället, då några vänner till familjen skulle dit på middag. :) Hade riktigt trevligt med god mat och dricka. + en massa skratt! :D Så stod idag som sagt i cafét idag och tog sen en buss in till stan och sitter på tåget nu. Hemma om ca. 30 min eller något liknande.

Har funderingar på att fixa en ny bloggdesign ikväll eller imorn, kanske på tiden tycker ni som läser. :P Men den design som är nu är bland de som jag trivts bäst med. Så det är inte sista gång ni ser den iaf. ;) Dags att avrunda lite nu, så kika in om några timmar så får vi se om det blir någon ändring här. ;) Hare bra, kraam <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback