Grått och tråkigt!


Fotograf: Jag | Utrustning: Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-55mm f/3,5-5,6G VR

Ungefär så här tråkigt har vädret sett ut i stort sett hela dagen... Inte så lätt att ta sig ur den varma sängen då, men det lyckades jag iaf vid 11-tiden. Har inte gjort så mycket idag.

Har iaf tagit nya kort på lägenheten som jag lovade i tidigare inlägg så de kommer upp strax. :) I vissa rum är det stora skillnader  och i andra kommer det hända saker i när månadens lön kommer. :D Samt i vissa rum är det ingen skillnad. :P

Älsklingen är snart på väg hem från jobbet, slutar vid kl.15 men tror han skulle ta en sväng på gymmet efteråt. Så snart är det dags att göra i ordning middag, som blir köttfärssås med antingen spaghetti eller snäck-pasta. :P

Så ser väl resten av dagen ut tror jag, kan komma saker emellan men det märker vi. :P
Ha en fortsatt trevlig dag, oavsett om det regnar eller solen skiner. :P Kraam ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* Amanda

Vad fint!

2011-10-18 @ 21:08:09 | http://mandiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback