Lördag, 8 oktober

Godkväll! ♥
Är ute och hälsar på hos mina föräldrar + syskon över helgen, alltid lika kul att komma ut en sväng då det inte blir allt för ofta jag träffar dem längre när jag nu bor i Märsta. :) Älsklingen skulle ha några kompisar över en sväng på poker-kväll igår fredag, så då passade det bra att syrran ringde och undrade ifall jag ville komma ut en sväng och sen på hennes match som idag + så har borsan match imorn. Så då följer jag med och tittar på den och sen tar mit hemmåt igen. :)

Var på praktiken igår, stack därifrån vid 14-tiden och mötte syrran i Nacka Forum där hon hade varit och prövat linser så tog vi bussen ut till Djurö. Åt lite mat och tittade på fotbollen, Sverige vann med 2-1 mot Finland, tittade därefter på veckans avsnitt Vampire Diaries tillsammans innan vi la oss runt 1-tiden.

Vaknade vid 9-tiden imorse men lyckade somna om till ungefär kl.12 då mamma kom in. Låg sen i sängen och tog det lugnt till kl.14 då det blev dags att göra sig i ordning för att ta sig ner till sporthallen där syrrans match börde 15.45, dock var vi där till strax efter kl.15 då hon hade "samling/möte" med laget innan matchstart. Hon och laget spelade helt okej dock en förlust på 0-4... Var därefter herrmatchen som vi var kvar och tittade på, torsk där också med 2-6.. Beställde hem mat från pizzerian efter det och åt, och sitter nu vid datorn och tar det lugnt.

Imorn följer jag som sagt med familjen och tittar på när brosan spelar match, för att sen ta mig hemmåt till Märsta. Även om det är skönt att komma hemifrån så saknar jag mina små hårbollar och älsklingen väldigt mycket. ♥
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och helg, kramar ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback