NU: Powerwalk!

Så här kan det se ut en eftermiddag med en utav mina små hjärtan, Shelby! ♥

Var på studiebesök idag med min SA-grupp, gick jättebra! Satte oss sen på Solna Bibliotek och sammanfattade lite grann samt började spåna på hur vi ska skriva. Därefter tog jag och en kompis en lunch, McDonalds faktiskt! Jättelänge sen jag åt där så riktigt gott var det!


Var hemma till strax efter 14-tiden, la huvudet på sängkudden och sen sov jag! Vaknade när älsklingen kom hem från jobbet för att hämta sin gamla dataskärm, som hans pappa ska köpa. Sen stack han iväg för att jobba (städa). Denna gång o rkade jag inte följa med, sov bara 4 timmar inatt och har lite att läsa tills imorn.

Men innan litteraturen åker fram: en stunds powerwalk i det gråa vädret som för 2 timmar sen var strålande sol... Inte allt för lockande att gå ut, men behöver det nu känner jag annars somnar jag här!
Vi hörs! Kraam ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* therese

Sv: Det är bara att spara så går det! :)

2011-10-20 @ 17:24:21 | http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback