Fredag, 30 sep

Halloj! ♥
Då var september månad slut även den, oktober imorn och hösten är på ingång.. Trädens löv börjar samlas på marken i stora högar, mysigt! :)

Ganska lugn fredag för min del, var till förskolan där jag gör praktik en sväng och gick genom uppgiften inför de kommande två veckor jag har praktik. :) Så jag var där till strax efter kl.9 och var klar kom därifrån vid strax innan kl.10. Men som sagt gick genom uppgift så på måndag börjar min två veckors praktik. :)

Tog en avvikelse in i Väsby Centrum, kom ut därifrån med en ny pyjamas och kimono som jag vart sugen på ett tag nu. :) Var hemma till runt 12-tiden, satte igång en tvättmaskin som blev två till slut. :P Diskade och gjorde rent lite grann, Johan kom hem vid halv4 och vi åkte för att handla lite mat, taco. ;) Tittade på "Megamind" till maten. :) Därefter tog vi en sväng över till Johans pappa, där ena Johans hans syrra var på besök med sin kille, spelade lite TP och pratade lite grann. :) Mycket trevlig avrunding på dagen!

Och nu sitter vi vid varsin dator, tror Johan ska lägga sig snart då han ska upp och städa tidigt imorn. Dock blir jag nog hemma och tar sovmorgon, eventuellt tvätta lite till samt dammsuga lägenheten. På kvällen ser det ut som det blir bio i form av "Captian America" med hans andra syster, bror samt styvsyster.
Hoppas ni haft en bra dag, kram ♥



Kommentarer
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
* matilda

Nu är det en timme tills vinnaren för månadens outfit koras, skulle du vilja lägga en röst så skulle jag vara evigt tacksam, behöver bara två stycken för att få gå vidare!



http://spotlife.se/dagens-outfit/dagens-outfit-109-11-matilda/



Ha en jättefin fredagskväll!

Kram

2011-09-30 @ 23:14:19 | http://matildathors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback